Η Γλώσσα αλλιώς...
Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013
Παιδικό τραγούδι απο τη σειρά του Τάσου Ιωαννίδη<
Λάχανα και χάχανα>
. Τραγουδώντας περνάμε όμορφα και μαθαίνουμε ευχάριστα το γράμμα Αα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου