Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013



Παιδικό τραγούδι απο τη σειρά του Τάσου Ιωαννίδη<Λάχανα και χάχανα>. Τραγουδώντας περνάμε όμορφα και μαθαίνουμε ευχάριστα το γράμμα Αα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου